Szanujemy Twoją prywatność i przetwarzamy dane osobowe zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
Razem z naszymi partnerami wykorzystujemy też pliki "cookie".
Zamykając ten komunikat potwierdzasz, że zapoznałeś się z polityką prywatności i akceptujesz jej treść.
?
10.0
0.0
2
Oczekuje na przynajmniej 3 oceny krytyków
6.8
Pozytywnie oceniony przez użytkowników
Dokument przedstawia agonię wieśniaczki małej chińskiej wiosce, w otoczeniu swoich bliskich.
-
Formuła obrana przez Wanga Binga jest prosta i klarowna, to w niej leży ostatecznie siła całego filmu. Obserwacja bez żadnego komentarza zewnętrznego, ukazane tylko relacje wewnątrz rodziny, dzień po dniu, bez żadnych fajerwerków czy zwrotów akcji. To dzieło zgrzebne, niełatwe, wymagające dyscypliny i samozaparcia.
-
Autor Póki szaleństwo nas nie rozdzieli nie szuka w sytuacji, w którą wchodzi, metafizyki. Nie dokłada żadnych kontekstów poza szkicowym nakreśleniem społecznego tła. Nie stosuje też formalnych rozwiązań, które w jakikolwiek sposób mogłyby uatrakcyjnić film. Zaprasza jedynie na spotkanie z umierającym człowiekiem.