Pomyłkowo osadzony w areszcie, wśród zepsutych do szpiku kości typów spod ciemnej gwiazdy, Paddington zrobi wszystko, by złapać prawdziwego złodzieja tajemniczej książki.
- Aktorzy: Hugh Bonneville, Sally Hawkins, Brendan Gleeson, Julie Walters, Jim Broadbent i 15 więcej
- Reżyser: Paul King
- Scenarzyści: Simon Farnaby, Paul King
- Premiera kinowa: 29 grudnia 2017
- Premiera DVD: 17 maja 2018
- Premiera światowa: 5 listopada 2017
- Ostatnia aktywność: 14 lutego
- Dodany: 12 marca 2017
-
Podczas projekcji sporo się dzieje, a każda kolejna scena pozwala młodszym i starszym widzom wybuchnąć śmiechem.
-
Całość składa się na pierwszorzędną, familijną rozrywkę - słabszą niż oryginał, lecz wciąż dającą wiele frajdy.
-
Charyzmatyczne postacie i humor jednoczący pokolenia.
-
Nie zawodzi. Nie powstydziłby się go sam Wes Anderson.
-
Ma w sobie więcej słodyczy niż marmolada.
-
Lepszy od pierwszej, niezłej przecież, części. Kino familijne w najlepszym wydaniu.
-
Najprawdopodobniej powtórzy sukces poprzednika. To rewelacyjne kino familijne: urocze, zabawne i słodkie niczym kanapki z pomarańczową marmoladą, którymi zajada się tytułowy bohater.
-
Familijne kino do którego powrócono z ogromną świeżością. Zawarto w nim masę świetnych pomysłów i pomimo faktu, że produkcja jest uroczą historią o małym misiu, niedostosowanym dożycia w społeczeństwie poruszono w niej wiele problemów, które codziennie nas dotykają.
-
Nie sili się na jakiś jeden, potężny morał, ale bardziej skupia się na idei małego dobra, czynionego w codziennych uczynkach. A to wszystko opatulone autentycznie zabawnym humorem. Kontynuacja przygód cudownego misia to moja największa niespodzianka roku i jakże słodka to niespodzianka.
-
Jeśli chcecie się wybrać do kina całą rodziną, to Paddington 2 jest idealnym wyborem. Podczas seansu wszyscy będą się dobrze bawić. Żadna grupa wiekowa nie zostanie pominięta.
-
Dorównuje pierwszej części filmu dla dzieci z 2014 roku dlatego, że zachowuje sprawnie poprowadzoną, wartko płynącą akcję i inteligentne poczucie humoru.
-
Uroczy miś znów bawi i wzrusza, a kroku dotrzymuje mu świetny Hugh Grant.
-
Jeśli przyznawano by Oscara za najsympatyczniejszego filmowego bohatera roku, Paddington powinien położyć łapki na statuetce.
-
Prawdziwa uczta dla oka i ciepły okład na zbolałe serce. Świetna zabawa dla całej rodziny!
-
Ciepła, wzruszająca historia niezwykle sympatycznego misia. Ma szansę skraść serca zarówno młodszej, jak i tej nieco starszej publiczności.
-
Świetnie napisana, przepełniona ciepłem historia, a także niezwykle plastyczny film. Ciężko uniknąć zakręconej w oku łezki, a także pohamować następujące po sobie wybuchy śmiechu.
-
Zgrabnie bawi się gatunkami, najpierw rozbawiając do łez, by nieco później puszczać oczko w kierunku dojrzałych widzów. Dostaliśmy film, który jest doskonałym przykładem kina familijnego, produkcji, gdzie dzieci będą bawić się doskonale, a dorośli docenią subtelne porównania filmowych realiów do rzeczywistości, z jaką teraz przychodzi borykać się Londynowi.
-
Nie licząc "Coco", dawno nie oglądałam z tak dużą przyjemnością i radością filmu familijnego.
-
Obowiązkowa pozycja dla każdego dziecka, kino familijne najwyższej próby. Sezon na tego misia powinien trwać bez przerwy, bo jego dobrodusznych prawd życiowych nigdy dość.
-
Jak tak dalej pójdzie, to trzecia część będzie arcydziełem w swoim gatunku. Bo drugi "Paddington" przebija oryginał wielokrotnie, a reżyser nie musi się martwić, że nikogo nie będzie obchodził los najbardziej kulturalnego misia. Szalona jazda bez trzymanki, potrafiąca rozbawić i nawet złapać za serce. Można się rozsmakować niczym w marmoladzie.
-
Pełen uroku i optymizmu film familijny z elementami intrygi, pościgów i przerysowania. Produkcja, która rozbawi, nie rozczaruje, a przy tym świetnie prezentuje się wizualnie.
-
Konwencja naturalnie odrealniona, nie podejmująca tak głęboko i dotkliwie ważkich tematów, jak fenomenalnie to czynią Disney i Pixar, z rozmysłem ukrywająca istnienie ciemnej strony życia pod niedźwiedzimi kłakami. Istotą są frajda podczas oglądania i pozytywny nastrój, w jakim mamy opuszczać kino. I te zadania produkcja spełnia.
-
To ten typ filmu, którego wady są praktycznie niezauważalne, bo zalety szybko je wyrównują, a dodatkowo daje z siebie zdecydowanie więcej, niż musi.