Szanujemy Twoją prywatność i przetwarzamy dane osobowe zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Razem z naszymi partnerami wykorzystujemy też pliki "cookie".
Zamykając ten komunikat potwierdzasz, że zapoznałeś się z polityką prywatności i akceptujesz jej treść.
  • Dodany: 30 listopada 2020
  • Nie jest to najbardziej odkrywczy film ostatnich lat, ani specjalnie porywający wizualnie, ale za sprawą gorzko-słodkiego przesłania i bliskości z bohaterem, dla niektórych widzów może okazać się inspirujący.

    Więcej
  • Momentami film faktycznie był w stanie mnie rozbawić, przez przedstawienie wydarzeń historycznych w sposób groteskowy, jednocześnie podejmując się próby obnażenia zawiłości systemów politycznych. Nie jestem jednak przekonany, czy grupy etniczne, które są związane z użytymi na potrzeby filmu materiałami wideo przedstawiającymi ataki zbrojne, zostały potraktowane z odpowiednim szacunkiem.

    Więcej
  • Najciekawsze wydarzenia obserwujemy do momentu kulminacyjnego. Perypetie miłosne ciekawie współgrają z narastającym obłędem u Teddiego. Ten aspekt do pewnego poziomu zostaje porzucony w zakończeniu, a reżyserzy skupiają się na sprostaniu oczekiwań fanów gatunku. Szkoda, bo Boukhermowie przez lwią część produkcji starali się wyrwać z objęć klasycznie rozumianego filmu o wilkołakach, a finalnie podjęli decyzje by spełnić żądania oglądających, używając do tego typowych rozwiązań kina gatunkowego.

    Więcej
  • Pomijając już wszelkie zastrzeżenia, jakie mam do poszczególnych składowych projektu, muszę przyznać, że najważniejszą wartością projektu jest idea kobiecego kolektywu, nagłaśniającego problemy społeczne. Obsada, jak i osoby odpowiadające za realizację, wprowadziły siostrzeństwo do polskiego kina i tego aspektu nie mogę odebrać Erotice 2022. Szkoda jedynie, że w zestawieniu zabrakło paru kobiecych nazwisk związanych ze współczesnym polskim kinem.

    Więcej