-
-
Wtórny fabułą i klimatem względem drugiej części, ale jednocześnie całkiem ciekawie dekonstruuje jej efekciarstwo i powierzchowny feminizm. Wielkim plusem charyzma Hamilton i Davis.
-
Potencjał na satyrę w stylu "Kochanych kłopotów" ginie niestety w powtarzanych w nieskończoność tych samych żartach, do bólu jednowymiarowych postaciach i żenującej ścieżce dźwiękowej. Na plus wyłącznie kolory (z jednej strony konsekwentna cukierkowata stylistyka, z drugiej neonowy finał) i Tomasz Karolak, jedyny solidny aktor w obsadzie.
-
Nie wiem czemu spodziewałem się czegoś innego po filmie alt-rightowego reżysera z antysemitą w roli głównej - ten skrajnie noirowy dramat kryminalny opiera się przede wszystkim na naiwnym narzekaniu na poprawność polityczną. Ciekawa jest natomiast decyzja estetyczna o tym, by w zdecydowanej większości ujęć NIC nie było widać.